,

Belang van oogzorg wordt onderschat

Bij Remón Optiek hechten we veel belang aan goede oogzorg. Natuurlijk verkopen we ook met alle liefde mooie brillen, maar het allerbelangrijkste is: goede zorg voor de ogen van onze klanten. Je hebt namelijk maar twee ogen en die zijn letterlijk onvervangbaar. Dus kun je er maar beter goed voor zorgen.

Goede oogzorg begint bij deskundige medewerkers. ‘Opticien’ is geen beschermd beroep, dus iedereen kan zich opticien noemen. Maar bij Remón Optiek werken we alleen met gediplomeerde opticiens en contactlensspecialisten en zelfs met een vaste optometrist. Al onze medewerkers zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van oogzorg en worden continu bijgeschoold.

Als we iets tegenkomen dat niet pluis is, sturen we je meteen door naar de oogarts

Op die manier kunnen onze klanten er van verzekerd zijn, dat ze de best denkbare oogzorg krijgen. En die houdt soms niet op bij ons; als er aanleiding toe is, omdat we iets tegenkomen dat niet pluis is, sturen we je meteen door naar de oogarts.

Er is echter nog een schakel van belang bij goede oogzorg. Namelijk: jij. Als je al klant bent bij Remón Optiek, dan weet je dat we je graag regelmatig terugzien in de winkel voor een controle. Bij zachte lensdragers halfjaarlijks, bij harde lensdragers jaarlijks en bij brildragers liefst ook jaarlijks. We willen dan controleren of de lenzen of bril nog goed zijn, of er iets is veranderd aan je sterkte en of er andere zaken zijn die onze aandacht verdienen (en we reinigen met alle liefde meteen even je bril goed).

Wij hebben liever dat je ‘onnodig’ langskomt, want: meten = weten

Minstens zo belangrijk is het dat je bij klachten meteen naar ons toekomt. Als je minder goed gaat zien natuurlijk. Maar ook als je vaker hoofdpijn of nekpijn hebt, merkt dat je moet ‘knijpen’ bij het scherpstellen of bijvoorbeeld wazig begint te kijken of andere veranderingen merkt of klachten hebt. Die kúnnen te maken hebben met je ogen en dan is het zaak dat we er zo vroeg mogelijk bij zijn. Wij hebben liever dat je ‘onnodig’ langskomt, dan dat je blijft lopen met klachten die vaak heel eenvoudig te verhelpen zijn. Dit alles onder het motto: meten = weten.

Dus heb je klachten of twijfel je: maak een afspraak voor controle of kom langs in de winkel. Want jouw ogen zijn ook ons een zorg!

Groet!

Remon

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.